Post by siotuzeacountli on Feb 20, 2022 0:53:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Foot Clinic - ASMR Feet Care ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Foot Clinic - ASMR Feet Care IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsad uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Foot Clinic - ASMR Feet Care 2022 version ▞▞▞
Foot Clinic - ASMR Feet Care APK. 2022-01-12. Foot Clinic - ASMR Feet Care ... widgetopia iOS 14 : Widgets. Phone Clean - Antivirus APK
Det här spelet är hemskt! Du kan inte slutföra en uppgift utan att bli avbruten av annonser. När du försöker hoppa över belöningar tvingas du titta på annonser ändå. Jag avinstallerar det här spelet omedelbart! En stjärna är mer än vad spelet eller dess skapare förtjänar! Skamlig!!!
Foot Clinic - ASMR Feet Care Rollenspel zzcz
Fruktansvärd! Alltför...Många...Annonser!!!! Spelade i 10 minuter, 8 minuter av det var att titta på annonser och kanske 2 minuter för att faktiskt spela spelet vilket spelet faktiskt var ganska tråkigt. Avinstallerar snarast. Skulle inte rekommendera! Noll stjärnor!
Foot Clinic - ASMR Feet Care. Fotvård eller nagelvård? I Foot Clinic ASMR nagelsalong kan du göra allt, läkare! 2021-12-01. Heroes Charge.
Intressant spel. Jag gillade det men uppskattar inte AD i MIDTEN AV EN NIVÅ, efter nivån eller för uppgraderingar skulle ha varit bra. Efter tredje gången jag blev avbruten avinstallerade jag den.
Alldeles för många annonser för ett spel som bara är ok.
Annonser övermättar det här spelet. Jag spenderar mer tid på att spela reklamspelen än det här spelet. Jag kan inte ens spela någon av VIPS. Spelet är roligt, men utvecklarna bryr sig inte.
Roligt på ett äckligt sätt. LOL Den enda verkliga nackdelen är att om du får gåvor eller belöningar som kräver att du tittar på en annons för att få den, kommer annonsen inte att laddas, så du får inte belöningen. Men du KOMMER att få annonser som delar slumpmässigt när du försöker spela spelet... Och de fungerar bra. Annat än det, fun time killer... Försöker avinstallera och sedan installera om. Kan inte ens samla in mina pengar eftersom annonser inte fungerar...
Jag öppnade spelet gjorde bara halva första personen och sedan ett tillägg, avslutade sedan den första och bam två lägger till. Jag hade fem tillägg alla tillsammans inom de första 5 minuterna efter att jag öppnade den här appen spara dig själv ladda inte ner
jag gillar det här spelet
Alla annonser spenderar tre gånger mer tid på att titta på annonser än att spela.
Det är för många annonser🙄
för mycket annonser gör det otrevligt
Sååå vackert de andra säger att det finns för många annonser men det finns ingen. har precis stängt din data och det finns inga annonser ok
Jag skulle inte ge några stjärnor, men det är inte möjligt, jag provade ett annat spel som heter sysslor och jag skulle ha behållit och spelat det, men precis så här finns det alldeles för många annonser. Jag vet att det behövs annonser för att få gratis appar och spel men jag spelar och har många faktiskt alla mina appar är gratis och jag behåller de där annonserna är i en acceptabel mängd och jag hittar de flesta mina andra appar genom dessa annonser men jag behåll bara de som inte bombarderas av annonser. avinstallera omedelbart
Foot Clinic - ASMR Feet Care როლური თამაშები zkih
Är folk dumma? När de är annonser kan du döma som att gå ut ur spelet och gå tillbaka! Annonsen kommer att hoppas över så länge det inte händer när du får belöningar men det här är ändå ganska avkopplande och så mycket asmr! 9000000,00000000000000000000000/5
Okej gameplay, att titta på annonser uppmuntras starkt, men ibland dyker annonserna upp medan du "jobbar"
Det här spelet är ett underbart men det finns många annonser
ブレード・オブ・ブリム アクション kuyy
K så skulle vara bättre om det inte var som alla dessa andra spel och har annonser var 15:e sekund. Det är otroligt irriterande och jag kan bara inte, jag ville ge det ett försök och det gjorde jag och alla hade som vanligt rätt så om du inte har något emot att se så många eller fler annonser än den faktiska speltiden, är detta spelet för du.
Min erfarenhet är annonser mitt i spelandet så 3/10 luktar som mina lil brothers doo doo fläckar
Gillar spelet, FÖRUTOM---------- när jag försöker samla tips eller bonusar kan jag inte 99,99% av gångerna berätta för mig att ladda.. så jag blir förvirrad och hoppar över det.. det är inte rätt ..
Foot Clinic - ASMR Feet Care RPG jecs
HorseParadiseOnline ios com.FoxieGames. ... Dog Town: Pet Shop, Care Games Ladda ner APK gratis ... Foot Clinic - ASMR Feet Care Ladda ner APK gratis
För många annonser man varje gång du gör något. Det är inte värt besväret .ppl vill spela inte titta på dumma annonser
Så många annonser
det här ser ut som ett väldigt intelligent och roligt spel tack
Foot Clinic - ASMR Feet Care Jeux de rôles vzf
Jag är ny btw jag hittade den här utan reklam så det är kul
Bra spel men alldeles för många annonser
Bra spel. Men alldeles för många annonser. Jag kan avinstallera spelet. Finns det ett alternativ att köpa denna annons gratis?
Det skulle vara ett bra spel, jag var tvungen att avinstallera spelet för när du spelar spelet dyker annonser upp mitt i spelet och du tittar på fler annonser än när du spelar.
ladda ner Cookie Run: Kingdom - Kingdom Builder & Battle RPG ...
0.0 · v1.0.3 · Police Sim 2022 icon. Police Sim 2022. ✩ 3.8 · v1.9.7 · Foot Clinic - ASMR Feet Care icon. Foot Clinic - ASMR Feet Care. ✩ 3.9 · v1.6.6.1.
För många annonser. Spelade i 5 minuter, måste redan ha sett nästan 10 annonser. Gör det inte avkopplande som du säger.
Grymt spel. Mycket avkopplande.
Om annonserna stör dig, stäng bara av ditt WiFi